Imobiliare

Promovarea proprietății imobiliare: De ce este importantă?

Autor Kastel Group Publicat sâmbătă, 13 noiembrie 2021
Promovarea proprietății imobiliare: De ce este importantă? by Kastel Group


Adesea ignorată, promovarea proprietății imobiliare este un factor esențial în găsirea rapidă a cumpărătorului potrivit. Vânzarea unui apartament sau a unei case este un pas important care presupune o tranzacție financiară considerabilă.

În ziua de azi, cei care vor să cumpere un imobil folosesc numeroase unelte și canale de comunicare pentru a-și găsi căminul ideal. De aceea, este bine să te asiguri că proprietatea pe care o vinzi are suficientă expunere atât online, cât si offline.

Promovarea proprietății imobiliare: Ce trebuie să știi?

În primul rând, nu este niciun secret faptul că proprietatea pe care vrei s-o vinzi va concura cu alte imobile similare. Așadar, pe lângă vizibilitatea crescută, promovarea apartamentului sau a casei de vânzare te ajută să te diferențiezi și să ieși în evidență pe lângă alți vânzători.

Ideea de bază a marketingului făcut pentru vânzarea oricărui produs este, la bază, aceeași – există un cumpărător pentru orice, trebuie doar să-l găsești. Oamenii au nevoie să se simtă motivați pentru a achiziționa un produs sau un serviciu. Iar pentru a motiva potențialii cumpărători, este recomandat să-ți “aduci” proprietatea în fața publicului țintă. Mai precis, cunoaște-ți potențialii cumpărători și adresează-te lor. Este imobilul pe care-l vinzi perfect pentru o familie tânăra? Atunci nu te adresa studenților de 20 de ani, care vor să locuiască singuri. Ai un penthouse de vânzare? Și pentru o astfel de proprietate există un tip specific de cumpărător.

Cum se promovează o proprietate imobiliară?

Identificarea și înțelegerea publicului țintă este primul pas – după asta, urmează expunerea proprietății imobiliare atât online, cât și offline. Prin folosirea diverselor canale și unelte, precum social media, portaluri imobiliare și bannere, anunțul va ajunge atât la cumpărătorii activi (cei care își doresc să cumpere și caută în mod activ un imobil), cât și la cei pasivi (cei care plănuiesc să cumpere un imobil, însă nu caută în mod activ). Kastel Group este o companie specializată în promovarea și vânzarea imobilelor, folosind o strategie ce integrează marketingul online și cel offline. 

  • Promovare online. În ultimii ani, internetul este principalul mediu pentru promovare, deoarece oferă numeroase opțiuni de a ajunge la un număr mare de potențiali cumpărători fără a cheltui o avere. Pentru promovarea online a imobilelor, este importantă folosirea unor unelte și canale de marketing digital. Un imobil promovat online are potențialul de a fi văzut de mii de oameni într-un interval scurt de timp. Un alt beneficiu al marketingului online este acela că oferă oportunitatea de a targeta un grup demografic foarte specific. Astfel, imobilul va fi promovat doar celor din grupul țintă.
  • Promovare offline. Prin folosirea metodelor de promovare offline precum afișarea unor bannere, marketingul clasic ajută la atragerea potențialilor cumpărători ce vor să cumpere un imobil într-o anumită zona a orașului, însă nu au început încă adevărata căutare, au luat o pauza după o perioada în care nu au găsit nimic pe placul lor sau nu știu de unde să pornească. Atunci când văd o oferta bună prezentată pe un material precum un banner sau un pliant, aceștia își pot da seama că au găsit (fără a căuta) ceea ce-și doresc și vor contacta agenția imobiliară.

Importanța materialelor foto și video în promovarea imobilelor

Vizualul este esențial în piața imobiliară. Este demonstrat faptul că fotografiile și video-urile de calitate atrag cu până la 200% mai multe vizualizări, scurtând astfel procesul de tranzacționare. Kastel Group oferă servicii imobiliare ce includ sesiuni foto-video, echipa noastră asigurându-ne că proprietățile promovate și tranzacționate sunt prezentate într-un mod plăcut și au toate șansele să câștige interes și atenție.

  • Fotografiile scot în evidență atuurile imobilului, motivând potențialul cumpărător să vrea să afle mai multe despre proprietate și s-o vizioneze. Pozele sunt primul lucru la care oricine se uită atunci când caută un apartament sau o casă, așa că este extrem de important ca acestea să fie făcute într-un mod profesionist.
  • Conținutul video a devenit foarte popular în ultimii ani. Înainte de vizionarea propriu-zisă, potențialul cumpărător are ocazia să facă un tur online al locuinței, să pună pauză ori de câte ori vrea să analizeze un colț al imobilului și să studieze cu atenție fiecare încăpere. Clipurile video performează foarte bine și atunci când sunt distribuite pe rețelele sociale.

Pentru mai multe informații despre cum echipa Kastel Group te poate ajuta să-ți promovezi și să-ți vinzi proprietatea imobiliară, vizitează pagina noastră de servicii și contactează-ne telefonic la numărul +40 742 99 88 44, prin e-mail la adresa contact@kastelgroup.ro sau trimițându-ne un mesaj pe pagina de contact. Vom fi bucuroși să te ajutăm cu dezvoltarea unui plan personalizat pentru nevoile tale.

Autor: Kastel Group