Soluții property management de ultimă generație

Administrarea de la A la Z
a proprietății tale

Ai o proprietate pe care vrei s-o
închiriezi, pe termen lung sau în
regim hotelier, dar prea puțin
timp, energie sau experiență să
te ocupi de ea?

Property Management pe termen lung

Poți să ai parte, în același timp, și de extra-siguranță financiară, și de liniște interioară.

Property Management pe termen lung - Kastel Group

Property Management pe termen scurt

Închiriezi în regim hotelier și îți dorești o mai bună predictibilitate financiară și mai puține bătăi de cap? Suntem aici să facem totul mai simplu pentru tine.

Property Management pe termen scurt - Kastel Group

Property Management

Pe termen lung

Poți să ai parte, în același timp, și de extra-siguranță financiară, și de liniște interioară.

Property Management

Pe termen scurt

Închiriezi în regim hotelier și îți dorești o mai bună predictibilitate financiară și mai puține bătăi de cap? Suntem aici să facem totul mai simplu pentru tine.

Uite cum lucrăm – pas cu pas

Lasă-ne să ne ocupăm de tot ce ai nevoie: de la pregătirea proprietății pentru închiriere, până la găsirea chiriașului cu adevărat potrivit și gestionarea probleme tehnice ce pot să apară în timp.

Rezultatele vorbesc mai mult decât cuvintele

Implicarea activă în fiecare proiect, de la evaluarea proprietății și până la finalizarea cu succes a tranzacției.

Expertiza vastă în imobiliare și fiscalitate, ne permite să aducem cele mai bune sfaturi și oportunități. Abordarea personalizată, nu generalizată, atenția la detalii și experiența în imobiliare sunt top 3 criterii pentru care clienții aleg Kastel Group ca partener pe termen lung.

0 ani
Experiență în imobiliare
0 soluții
Probleme tehnice rezolvate
0
Valoarea proprietăților administrate
0 /proprietate/an
Valoarea medie economisită de proprietar* comparativ cu o proprietate administrată direct de proprietar

*calculată la numărul de ore lucrate anual în medie per fiecare proprietate la valorea salariului mediu pe economie din care s-au scăzut taxele și comisioanele de administrare.

Pachetele Property Management

Alege cel mai potrivit pachetele de property management și bucură-te de mai mult timp liber și de extra-siguranță financiară!

Servicii

pachete iq plus fixx
pachete iq plus
Cel mai
popular
pachete iq plus ultra

Starter Pack

-analiză documentație apartament
-analiză comparativă de piață

Listing Pack

-pregătire proprietate pentru închiriere
-staging
-set complet de fotografii profesionale
-marketing online și offline.

Rent Pack

-verificare istoric și bonitate financiară a chiriașilor
-pregătire și întocmire documente necesare închirierii
-întocmire proces verbal predare/primire
-instructajul chiriașilor privind proprietatea și utilizarea dotărilor acesteia
-gestionarea contractelor de închiriere, acte adiționale, procese verbale.

Management Pack

-management furnizori:

     1) plăți facturi utilități șiasociații de proprietari

     2) plăți taxe si impozite

-management situații de urgență

-management polițe de asigurare

exclusiv asigurările emise de Kastel

exclusiv asigurările emise de Kastel

exclusiv asigurările emise de Kastel

-managementul relației cu chiriașii

-gestionarea și arhivarea documentelor

-inspecții periodice ale proprietății

-monitorizarea verificărilor periodice obligatorii
la instalațiile de gaze

-management amenajări interioare/ renovări/ mobilare și utilare, administrare buget (nu include proiect design, manoperă, transport, materiale)

-reprezentare în adunările generale ale asociațiilor de proprietari

KPM Collect Pack

-colectare chirii

-transfer chirii

exclusiv transfer bancar

transfer bancar sau numerar

transfer bancar sau numerar

KPM Legal Pack

-deschidere cont SPV Administrația Fiscală

-înregistrare contracte la Administrația Fiscală

exclusiv online

online si offline

online si offline

-redactare contracte, acte adiționale, procese verbale

-întocmire declarații de venit pentru impozitare sistem forfetar

în limita a două înregistrări/ actualizări per an

Nelimitat

Nelimitat

Cleaning Pack

-curățenie după chiriaș 1

în limita a unei curățenii/an

Nelimitat

KPM Pay Pack

-plata în rate pentru achizițiide electrice, electrocasnice, mobilier, etc…

-gestiune financiar-contabilă persoane fizice impozitare în sistem real

Discount 20%

Discount 30%

Discount 50%

-servicii contabilitate PFA, II, SRL

Discount 20%

Discount 30%

Discount 50%

-taxă de administrare lunară

Valore fixă 2

% din chiria lunară2

% din chiria lunară2

-comision de închiriere

% din prima lună de chirie3

% din prima lună de chirie3

Comision 0

-garanție perioadă contractuală de închiriere

Până la 6 luni

Până la 12 luni

Nelimitat

-alte activități non-standard neincluse în pachetele contractate

Taxare la oră sau per proiect4

Taxare la oră sau per proiect4

Taxare la oră sau per proiect4

Legenda

INCLUS
OPȚIONAL (taxare conform grilei de taxe și comisioane)

Note

1 curățenie de intretinere respectiv pregatire proprietate pentru vizionare și
predare (nu include curățenie generală/igienizare electrocasnice/dulapuri/
materiale textile)

2 taxa de administrare se aplică doar pentru perioadele în care proprietatea
este închiriată

3 o singură dată pentru fiecare chiriaș nou

4 servicii tehnice de mentenanță sau reparații, servicii juridice externalizate,
servicii de concierge, servicii de mobilitate (transport, închirieri auto),
documentație vize de turism, muncă sau de studiu etc…

Q&A

Uite ce e bine să știi despre cum lucrăm

Contractul de închiriere este semnat de Locator (proprietarul de drept al imobilului închiriat) și de Locatar (persoana/persoanele care locuiesc efectiv în imobil). Totuși, property managerul poate semna, în locul Locatorului, contractul, în baza unei împuterniciri efectuate în prealabil.

Tu, ca proprietar care obține venituri din chirii, ai responsabilitatea de a plăti statului taxe și impozite, care diferă în funcție de sistemul de impozitare ales. Vestea bună e că îți oferim consultanță și suport fiscal atât în ceea ce privește întocmirea declarațiilor de venit, cât și pentru optimizarea fiscală a taxelor și impozitelor aferente veniturilor obținute din activități independente.

După ce semnăm contractul de property management, primești un link individual de gestiune, unde ai acces la:

– informațiile detaliate referitoare la soldul constituit din încasările chiriilor;
– statusul transferului chiriilor;
– toate cheltuielile aprobate și efectuate în proprietate.

Pachetele de property management Kastel Group includ KPM Collect, un sistem care facilitează și simplifică procesul de monitorizare a plăților efectuate de chiriași. Acest lucru este valabil atât pentru chirie, cât și pentru utilitățile aferente fiecărei proprietăți. Bine de știut: chiriașul efectuează plata în baza înștiințărilor de plată lunare, primite de asemenea în aplicația dedicată chiriașilor..

După ce încasăm banii, prin conturile colectoare Kastel Group, direcționăm banii atât către tine, cât și către furnizorii de utilități.

Iată cum s-a îmbunătățit rata de colectare a chiriilor și utilităților, odată cu sistemul KPM Collect, implementat în 2019: începând cu 2020, rata de colectare este de 100%.

Echipa noastră îți ia de pe cap și grija vizitelor periodice 🙂 După ce verificăm starea proprietății, îți trimitem un raport de vizită, însoțit de un set de fotografii care reflectă starea de la acel moment a proprietății.

În ceea ce privește frecvența acestor vizite – e bine să știi că proprietarul are dreptul să verifice lunar imobilul, conform contractului de închiriere Kastel Group.

Cu toate astea, noi nu încurajăm vizitele foarte dese, pentru că ținem la confortul și intimitatea chiriașului. Dar fii fără grijă: ne asigurăm că găsim chiriașul potrivit pentru proprietatea ta, astfel încât să ai încrederea că ți-ai lăsat imobilul pe mâini bune și că nu sunt necesare vizite prea dese.

Poți folosi sumele incluse în pachetul tău de property management doar în anul contractual.

Uite un exemplu: pentru o proprietate administrată, beneficiezi de 500 lei/an – pentru curățenie; și de 500 de lei/an – pentru servicii de reparații și mentenanță.

Mai mult, dacă optezi pentru asigurarea facultativă a proprietății (pe care o închei tot cu Kastel Group), beneficiezi de buget dublu. Astfel, vei beneficia de un buget de 1000 de lei/an – pentru servicii de curățenie, respectiv de un buget de 1000 de lei/an – pentru lucrări de reparații și mentenanță. Concret, dacă în anul curent au fost efectuate lucrări de reparații în valoare de 1500 de lei și o curățenie generală în valoare de 700 de lei, vei achita doar 500 de lei – diferența pentru lucrările de reparație efectuate. Bugetele se resetează în anul următor, astfel că vei avea un nou buget de 1000 de lei – pentru serviciile de mentenanță și pentru reparații; și un buget de 1000 de lei – pentru serviciile de curățenie.

Pentru fiecare problemă tehnică, efectuăm o analiză punctuală. În baza acestei analize, îți trimitem ulterior planul de intervenție, împreună cu un cost estimativ (deviz de lucrare). Efectuăm intervenția după ce primim aprobarea ta.

Dacă apar probleme tehnice urgente, intervenim în cel mai scurt timp posibil, astfel încât să limităm pagubele. În acest caz, nu mai așteptăm acordul tău, însă modul rapid de intervenție este doar în beneficiul tău.

Este responsabilitatea chiriașului să achite integral costurile de reparație sau de înlocuire a bunurilor, dacă acestea au fost deteriorate din culpa sa.

În schimb, costul integral al intervențiilor tehnice, al lucrărilor de mentenanță, al reparațiilor sau al înlocuirii bunurilor intră în responsabilitatea ta, ca proprietar, dacă:

– bunurile și-au atins durata maximă de utilizare;
– intervențiile de reparație/mentenanță au fost necesare din cauza unor defecte ascunse ale proprietății.

După ce primim de la tine aprobările necesare, ne ocupăm în totalitate de gestionarea reparațiilor, a lucrărilor de mentenanță, precum și de cumpărarea pieselor de mobilier, a electrocasnicelor și electronicelor, a obiectelor sanitare și așa mai departe.

Tot ce-ți mai rămâne ție de făcut este să achiți facturile aferente serviciilor prestate, precum și pe cele aferente achizițiilor de care s-a ocupat echipa Kastel.

Te ajutăm noi 🙂 Suntem singura companie de consultanță imobiliară și property management care oferă proprietarilor posibilitatea de plată în tranșe sau sistemul BNPL (Buy Now, Pay Later). Cu alte cuvinte, achităm integral sumele de reparații, respectiv pe cele de achiziții. Tu ai posibilitatea să faci plata facturilor emise fie în sistemul BNPL (în maximum 30 de zile calendaristice), fie în tranșe (cel mult 12 luni). Poți alege să faci plata fie prin transfer bancar, fie apelând la soldurile aferente lunilor imediat următoare.

E bine să știi că echipa Kastel Group poate efectua toate plățile (pentru lucrările de reparație, de mentenanță, pentru taxe și impozite locale etc.) în numele tău, prin sistemul KPM Collect. Sumele vor fi ulterior acoperite fie din soldul existent, aferent chiriilor încasate, fie prin transfer bancar, în cazul în care soldul este insuficient.

Special pentru siguranța ta financiară și pentru liniștea ta interioară am gândit sistemul de administrare Kastel Group. Astfel, prin sistemul KPM Collect, chiriașul achită, împreună cu chiria, o sumă lunară, fixă, în avans. Aceasta din urmă este dedicată plăților aferente furnizorilor de servicii.

În plus, monitorizăm periodic sumele achitate, astfel încât să prevenim acumularea de datorii la utilități.

Hai să discutăm!

Ești gata să-ți lași proprietățile în mâinile echipei Kastel?


    Contacteaza Kastel Group