Printre caracteristicile pe care le urmarim de la colegii nostri:
- – capacitatea de a acumula rapid informații despre piață, proprietăți, politici comerciale și particularități tehnice;
- – abilități de comunicare și organizare foarte bune, atenție la detalii și cifre;
- – cunoștințe Microsoft Office, Google Tools, aplicații și softuri de client relationship management;
- – punem accent pe atmosfera din cadrul echipei, așa că optimismul și vibe-ul pozitiv sunt ca și obligatorii;
- – perseverența este o caracteristică necesară în domeniul nostru de activitate, de aceea o cautăm în spiritul fiecărui candidat;
- – capacitatea de adaptabilitate oricărei situații este importantă în atingerea performanței;
- – abilitățile de negociere și creativitatea sunt mina de aur de care vei avea nevoie;
- – experiența și deținerea permisului de conducere categoria B;
- – limba engleză minim B1-B2;
Descrierea job-ului
Activitatea Kastel Group pe cât de dinamică și complexă este, pe atât de captivantă este. Fiecare zi este unică în felul ei, la fel cum, fiecare client are nevoile sale, de aceea credem că dacă ești în căutarea unui loc de muncă călduț și cu o doză de plictiseală, clar nu acesta este locul tău. Dar dacă îți dorești să te dezvolți atât profesional, cât și personal, să înveți în fiecare zi lucruri noi și iubești să fii partea care rezolvă lucrurile, atunci aici este locul potrivit.
Printre principalele responsabilități, avantaje și beneficii pe care le vei avea sunt:
- – management tehnic: preluarea problemelor tehnice apărute în proprietățile administrate, de la identificarea și alocarea personalului tehnic necesar, achiziția materialelor necesare, monitorizarea lucrărilor și până la verificarea și închiderea lucrărilor;
- – suport tehnic chiriașilor pentru situațiile ce nu necesită intervenția unui specialist;
- – predarea și preluarea proprietăților închiriate, inclusiv training chiriașilor noi pentru utilizarea corespunzătoare a bunurilor din proprietate;
- – achiziții de servicii, materiale, mobilier, electrocasnice, electronice și produse de staging;
- – negocierea și monitorizarea prețurilor de achiziție;
- – suport clienților Kastel Group care solicită închirierea unui autoturism prin Kastel Mobility;
Avantaje:
- – desfășurarea activității în regim mixt (home-office);
- – o echipă dinamică, performantă și cu un vibe excelent;
- – team-building-uri de excepție;
- – training-uri și cursuri de pregătire profesională;
- – coaching și suport permanent;
Beneficii:
- – salariu fix: 7000 – 10.000 lei brut (in functie de experienta)
- – bonusuri trimestriale de performanță
- – bonus anual de vechime
- – tichete de masă (valoarea maximă)
- – decontare transport plus acces auto în funcție de disponibilitate