Property Management pe termen scurt

Experiența de a fi client Kastel

Lasă-ți turiștii să se bucure de cea mai plăcută experiență de cazare, în timp ce tu câștigi venituri fără griji. Preluăm întreaga ta responsabilitate, de la pregătirea proprietății, până la gestionarea rezervărilor și soluționarea tuturor problemelor tehnice care pot apărea în timp.

Property Management pe termen scurt - Kastel Group

Pachetele Property Management

Alege cel mai potrivit pachet de property management pe termen scurt și bucură-te de mai mult timp liber și de extra-siguranță financiară!

Servicii

Pachete Short Term Lease by Kastel Group
Pachete Property Management pe termen scurt
Cel mai
popular
Pachete Property Management pe termen scurt by Kastel Group

Starter Pack

Analiză comparativă de piață

Verificarea documentației și analiza tehnică a proprietății

Staiging Pack

Amenajarea proprietății cu obiecte decorative, perne, pilote, cuverturi, lenjerii de pat, farfurii, tacâmuri, pahare,  etc(1)

Sistem parfumare proprietate

Customer experience pack

Accesorii hoteliere (gel de dus, șampon, săpun, periuțe de dinți, protecție păr etc.)

*

* *

Cafea Premium și accesorii

Welcome Gifts (dulciuri, vin spumant, apă, etc) (buget anual)

*

* *

Info turist (reviste, obietive turistice, hartă, informații privind transportul în comun, evenimente etc)

Marketing Pack

Fotografii profesionale

Copywriting profesional pentru listarea proprietății

Listare proprietate în platformele online de rezervari

Marketing TOP online și offline

Promovare proprietate în rețeaua Kastel Group (inclusiv Neo Days și Monetics)

Gestionare recenzii turiști

Management Pack

Administrare rezervări

Gestionarea cazărilor

Suport tehnic și administrativ turiști

Gestionarea situațiilor de urgență

Gestionarea polițelor de asigurare

Gestionarea problemelor tehnice

Monitorizarea verificărilor periodice obligatorii la instalațiile de gaze

KPM Collect Pack

Colectare în numerar, transfer bancar și POS a tarifelor de cazare

Transfer sold către proprietar

lunar

bilunar

săptămânal

KPM Legal Pack

Deschidere cont SPV Administrația Fiscală

Obținere aviz Ministerul Turismului

Obținere acord vecini și asociație proprietari

Fișe cazare turiști

Gestionarea și arhivarea documentelor (fizic și/sau în cloud)

maxim 6 luni

maxim 12 luni

maxim 12 luni

KPM Tech Pack

Cont acces proprietar în cloud pentru verificarea proprietății (încasări, plăți, sold la zi, contracte și acte adiționale semnate,
verificări periodice, fotografii)

Monitorizarea permanentă a tarifelor de cazare în funcție de gradul de ocupare, evenimente locale, sezon etc

Sistem automatizat check-in/check-out

Sistem monitorizare coduri de acces turiști, personal curățenie și personal tehnic

Sistem monitorizare nivel decibeli

Sistem monitorizare fum

KPM Facility Pack

Servicii de curățenie (buget anual)

Servicii spălătorie lenjerii de pat și prosoape (buget anual)

Servicii curățare covoare și tapițerii (buget anual)

Verificări tehnice, constatări și reparații (buget anual)

KPM Financial Pack

Plata în tranșe pentru achiziția de produse (electronice, electrocasnice, mobilier etc)

BNPL (sistem de plată achiziții produse în 30 zile de la achiziție)

Rapoarte financiare lunare

Management plăți

1) plata facturilor de utilități
2) plata taxelor si impozitelor
3) alte plăți dedicate proprietăților administrate

Consultanță fiscală pentru plata taxelor și impozitelor (servicii asigurate de MONETICS)

Întocmire declarații de venit pentru sistemul de impozitare bazat pe normă de venit

Kastel Club Member

Extravantaje și extrabeneficii în proiectele Kastel Group

Discount-uri speciale la partenerii Kastel Group

Servicii contabilitate SA, SRL, PFA, II (MONETICS)

20%
30%

40%

Legenda

INCLUS
OPȚIONAL (taxare conform grilei de taxe și comisioane)
*  Premium  ** Luxury

(1) NeoJOY – include 2 seturi de lenjerii de pat și 2 seturi prosoape per an calendaristic (1 set la fiecare 6 luni); produsele suplimentare sunt considerate consumabile facturate conform necesarului și pot varia în funcție de numărul turiștilor, gradul de ocupare, perioada medie de cazare per rezervare etc.

NeoLIFE – include 3 seturi de lenjerii de pat și 3 seturi de prosoape per an calendaristic (1 set la fiecare 4 luni); 1 protecție saltea per an calendaristic; produsele suplimentare sunt considerate consumabile facturate conform necesarului și pot varia în funcție de numărul turiștilor, gradul de ocupare, perioada medie de cazare per rezervare etc.

NeoMOON – include 4 seturi de lenjerii de pat și 4 seturi de prosoape per an calendaristic (1 set la fiecare 3 luni), 1 protecție saltea per an calendaristic, 1 set de perne per an calendaristic; 1 pilotă produsele suplimentare sunt considerate consumabile facturate conform necesarului și pot varia în funcție de numărul turiștilor, gradul de ocupare, perioada medie de cazare per rezervare etc.

(2) NeoJOY – include 10 capsule de cafea pe lună; capsulele, plicurile de zahăr, ceștile, farfuriile, lingurițele suplimentare etc. sunt considerate consumabile, sunt facturate conform necesarului și pot varia în funcție de numărul turiștilor, gradul de ocupare, perioada medie de cazare per rezervare etc.

(2) NeoLIFE – include 25 capsule de cafea pe lună, 1 set de cafea (2 cești, 2 farfurii, 2 lingurițe); capsulele, plicurile de zahăr, ceștile, farfuriile, lingurițele suplimentare etc. sunt considerate consumabile, sunt facturate conform necesarului și pot varia în funcție de numărul turiștilor, gradul de ocupare, perioada medie de cazare per rezervare etc.

(2) NeoMOON – include număr nelimitat de capsule, 2 seturi de cafea (4 cești, 4 farfurii, 4 lingurițe); plicurile de zahăr, ceștile, farfuriile, lingurițele suplimentare etc. sunt considerate consumabile, sunt facturate conform necesarului și pot varia în funcție de numărul turiștilor, gradul de ocupare, perioada medie de cazare per rezervare etc.

Q&A

Uite ce e bine să știi despre cum lucrăm

Contractul de închiriere este semnat de Locator (proprietarul de drept al imobilului închiriat) și de Locatar (persoana/persoanele care locuiesc efectiv în imobil). Totuși, property managerul poate semna, în locul Locatorului, contractul, în baza unei împuterniciri efectuate în prealabil.

Tu, ca proprietar care obține venituri din chirii, ai responsabilitatea de a plăti statului taxe și impozite, care diferă în funcție de sistemul de impozitare ales. Vestea bună e că îți oferim consultanță și suport fiscal atât în ceea ce privește întocmirea declarațiilor de venit, cât și pentru optimizarea fiscală a taxelor și impozitelor aferente veniturilor obținute din activități independente.

După ce semnăm contractul de property management, primești un link individual de gestiune, unde ai acces la:

– informațiile detaliate referitoare la soldul constituit din încasările chiriilor;
– statusul transferului chiriilor;
– toate cheltuielile aprobate și efectuate în proprietate.

Pachetele de property management Kastel Group includ KPM Collect, un sistem care facilitează și simplifică procesul de monitorizare a plăților efectuate de chiriași. Acest lucru este valabil atât pentru chirie, cât și pentru utilitățile aferente fiecărei proprietăți. Bine de știut: chiriașul efectuează plata în baza înștiințărilor de plată lunare, primite de asemenea în aplicația dedicată chiriașilor..

După ce încasăm banii, prin conturile colectoare Kastel Group, direcționăm banii atât către tine, cât și către furnizorii de utilități.

Iată cum s-a îmbunătățit rata de colectare a chiriilor și utilităților, odată cu sistemul KPM Collect, implementat în 2019: începând cu 2020, rata de colectare este de 100%.

Echipa noastră îți ia de pe cap și grija vizitelor periodice 🙂 După ce verificăm starea proprietății, îți trimitem un raport de vizită, însoțit de un set de fotografii care reflectă starea de la acel moment a proprietății.

În ceea ce privește frecvența acestor vizite – e bine să știi că proprietarul are dreptul să verifice lunar imobilul, conform contractului de închiriere Kastel Group.

Cu toate astea, noi nu încurajăm vizitele foarte dese, pentru că ținem la confortul și intimitatea chiriașului. Dar fii fără grijă: ne asigurăm că găsim chiriașul potrivit pentru proprietatea ta, astfel încât să ai încrederea că ți-ai lăsat imobilul pe mâini bune și că nu sunt necesare vizite prea dese.

Poți folosi sumele incluse în pachetul tău de property management doar în anul contractual.

Uite un exemplu: pentru o proprietate administrată, beneficiezi de 500 lei/an – pentru curățenie; și de 500 de lei/an – pentru servicii de reparații și mentenanță.

Mai mult, dacă optezi pentru asigurarea facultativă a proprietății (pe care o închei tot cu Kastel Group), beneficiezi de buget dublu. Astfel, vei beneficia de un buget de 1000 de lei/an – pentru servicii de curățenie, respectiv de un buget de 1000 de lei/an – pentru lucrări de reparații și mentenanță. Concret, dacă în anul curent au fost efectuate lucrări de reparații în valoare de 1500 de lei și o curățenie generală în valoare de 700 de lei, vei achita doar 500 de lei – diferența pentru lucrările de reparație efectuate. Bugetele se resetează în anul următor, astfel că vei avea un nou buget de 1000 de lei – pentru serviciile de mentenanță și pentru reparații; și un buget de 1000 de lei – pentru serviciile de curățenie.

Este responsabilitatea chiriașului să achite integral costurile de reparație sau de înlocuire a bunurilor, dacă acestea au fost deteriorate din culpa sa.

În schimb, costul integral al intervențiilor tehnice, al lucrărilor de mentenanță, al reparațiilor sau al înlocuirii bunurilor intră în responsabilitatea ta, ca proprietar, dacă:

– bunurile și-au atins durata maximă de utilizare;
– intervențiile de reparație/mentenanță au fost necesare din cauza unor defecte ascunse ale proprietății.

După ce primim de la tine aprobările necesare, ne ocupăm în totalitate de gestionarea reparațiilor, a lucrărilor de mentenanță, precum și de cumpărarea pieselor de mobilier, a electrocasnicelor și electronicelor, a obiectelor sanitare și așa mai departe.

Tot ce-ți mai rămâne ție de făcut este să achiți facturile aferente serviciilor prestate, precum și pe cele aferente achizițiilor de care s-a ocupat echipa Kastel.

Te ajutăm noi 🙂 Suntem singura companie de consultanță imobiliară și property management care oferă proprietarilor posibilitatea de plată în tranșe sau sistemul BNPL (Buy Now, Pay Later). Cu alte cuvinte, achităm integral sumele de reparații, respectiv pe cele de achiziții. Tu ai posibilitatea să faci plata facturilor emise fie în sistemul BNPL (în maximum 30 de zile calendaristice), fie în tranșe (cel mult 12 luni). Poți alege să faci plata fie prin transfer bancar, fie apelând la soldurile aferente lunilor imediat următoare.

E bine să știi că echipa Kastel Group poate efectua toate plățile (pentru lucrările de reparație, de mentenanță, pentru taxe și impozite locale etc.) în numele tău, prin sistemul KPM Collect. Sumele vor fi ulterior acoperite fie din soldul existent, aferent chiriilor încasate, fie prin transfer bancar, în cazul în care soldul este insuficient.

Special pentru siguranța ta financiară și pentru liniștea ta interioară am gândit sistemul de administrare Kastel Group. Astfel, prin sistemul KPM Collect, chiriașul achită, împreună cu chiria, o sumă lunară, fixă, în avans. Aceasta din urmă este dedicată plăților aferente furnizorilor de servicii.

În plus, monitorizăm periodic sumele achitate, astfel încât să prevenim acumularea de datorii la utilități.

Hai să discutăm!

Ești gata să-ți lași proprietățile în mâinile echipei Kastel?


    Contacteaza Kastel Group