Kastel Business Connect SRL
+40 742 99 88 44
contact@kastelgroup.ro
Fii la curent cu noutățile și tendințele din imobiliare cu Newsletter-ul nostru.
Property Management pe termen scurt
Lasă-ți turiștii să se bucure de cea mai plăcută experiență de cazare, în timp ce tu câștigi venituri fără griji. Preluăm întreaga ta responsabilitate, de la pregătirea proprietății, până la gestionarea rezervărilor și soluționarea tuturor problemelor tehnice care pot apărea în timp.
Amenajăm proprietatea cu grijă, asigurându-ne că fiecare detaliu este în locul potrivit pentru confortul turiștilor. Realizăm fotografii profesionale pentru a prezenta proprietatea în cea mai bună lumină.
Publicăm proprietatea pe principalele platforme de rezervări și ajustăm tarifele de cazare în funcție de sezon și evenimentele importante din oraș.
Procesăm fiecare rezervare cu ajutorul unor soluții IT performante pentru a evita dublarea rezervărilor și a asigura o gestionare eficientă.
Punem la dispoziție cele mai bune servicii testate pentru a oferi turiștilor o experiență de neuitat.
Monitorizăm în permanență starea proprietății și intervenim rapid pentru a rezolva orice problemă tehnică care poate apărea.
Urmărim gradul de ocupare și colectăm tarifele de cazare efectuate. Transferăm veniturile nete în mod regulat, în funcție de preferințele tale (săptămânal, bilunar sau lunar).
Beneficiezi la maxim de experiența și parteneriatele Kastel Group, asigurându-ți venituri consistente fără niciun stres.
Pachetele Property Management
Analiză comparativă de piață
Verificarea documentației și analiza tehnică a proprietății
Amenajarea proprietății cu obiecte decorative, perne, pilote, cuverturi, lenjerii de pat, farfurii, tacâmuri, pahare, etc(1)
Sistem parfumare proprietate
Accesorii hoteliere (gel de dus, șampon, săpun, periuțe de dinți, protecție păr etc.)
*
Cafea Premium și accesorii
Welcome Gifts (dulciuri, vin spumant, apă, etc) (buget anual)
*
Info turist (reviste, obietive turistice, hartă, informații privind transportul în comun, evenimente etc)
Fotografii profesionale
Copywriting profesional pentru listarea proprietății
Listare proprietate în platformele online de rezervari
Marketing TOP online și offline
Promovare proprietate în rețeaua Kastel Group (inclusiv Neo Days și Monetics)
Gestionare recenzii turiști
Administrare rezervări
Gestionarea cazărilor
Suport tehnic și administrativ turiști
Gestionarea situațiilor de urgență
Gestionarea polițelor de asigurare
Gestionarea problemelor tehnice
Monitorizarea verificărilor periodice obligatorii la instalațiile de gaze
Colectare în numerar, transfer bancar și POS a tarifelor de cazare
Transfer sold către proprietar
lunar
bilunar
săptămânal
Deschidere cont SPV Administrația Fiscală
Obținere aviz Ministerul Turismului
Obținere acord vecini și asociație proprietari
Fișe cazare turiști
Gestionarea și arhivarea documentelor (fizic și/sau în cloud)
maxim 6 luni
maxim 12 luni
maxim 12 luni
Cont acces proprietar în cloud pentru verificarea proprietății (încasări, plăți, sold la zi, contracte și acte adiționale semnate,
verificări periodice, fotografii)
Monitorizarea permanentă a tarifelor de cazare în funcție de gradul de ocupare, evenimente locale, sezon etc
Sistem automatizat check-in/check-out
Sistem monitorizare coduri de acces turiști, personal curățenie și personal tehnic
Sistem monitorizare nivel decibeli
Sistem monitorizare fum
Servicii de curățenie (buget anual)
Servicii spălătorie lenjerii de pat și prosoape (buget anual)
Servicii curățare covoare și tapițerii (buget anual)
Verificări tehnice, constatări și reparații (buget anual)
Plata în tranșe pentru achiziția de produse (electronice, electrocasnice, mobilier etc)
BNPL (sistem de plată achiziții produse în 30 zile de la achiziție)
Rapoarte financiare lunare
Management plăți
1) plata facturilor de utilități
2) plata taxelor si impozitelor
3) alte plăți dedicate proprietăților administrate
Consultanță fiscală pentru plata taxelor și impozitelor (servicii asigurate de MONETICS)
Întocmire declarații de venit pentru sistemul de impozitare bazat pe normă de venit
Extravantaje și extrabeneficii în proiectele Kastel Group
Discount-uri speciale la partenerii Kastel Group
Servicii contabilitate SA, SRL, PFA, II (MONETICS)
40%
INCLUS
OPȚIONAL (taxare conform grilei de taxe și comisioane)
* Premium ** Luxury
(1) NeoJOY – include 2 seturi de lenjerii de pat și 2 seturi prosoape per an calendaristic (1 set la fiecare 6 luni); produsele suplimentare sunt considerate consumabile facturate conform necesarului și pot varia în funcție de numărul turiștilor, gradul de ocupare, perioada medie de cazare per rezervare etc.
NeoLIFE – include 3 seturi de lenjerii de pat și 3 seturi de prosoape per an calendaristic (1 set la fiecare 4 luni); 1 protecție saltea per an calendaristic; produsele suplimentare sunt considerate consumabile facturate conform necesarului și pot varia în funcție de numărul turiștilor, gradul de ocupare, perioada medie de cazare per rezervare etc.
NeoMOON – include 4 seturi de lenjerii de pat și 4 seturi de prosoape per an calendaristic (1 set la fiecare 3 luni), 1 protecție saltea per an calendaristic, 1 set de perne per an calendaristic; 1 pilotă produsele suplimentare sunt considerate consumabile facturate conform necesarului și pot varia în funcție de numărul turiștilor, gradul de ocupare, perioada medie de cazare per rezervare etc.
(2) NeoJOY – include 10 capsule de cafea pe lună; capsulele, plicurile de zahăr, ceștile, farfuriile, lingurițele suplimentare etc. sunt considerate consumabile, sunt facturate conform necesarului și pot varia în funcție de numărul turiștilor, gradul de ocupare, perioada medie de cazare per rezervare etc.
(2) NeoLIFE – include 25 capsule de cafea pe lună, 1 set de cafea (2 cești, 2 farfurii, 2 lingurițe); capsulele, plicurile de zahăr, ceștile, farfuriile, lingurițele suplimentare etc. sunt considerate consumabile, sunt facturate conform necesarului și pot varia în funcție de numărul turiștilor, gradul de ocupare, perioada medie de cazare per rezervare etc.
(2) NeoMOON – include număr nelimitat de capsule, 2 seturi de cafea (4 cești, 4 farfurii, 4 lingurițe); plicurile de zahăr, ceștile, farfuriile, lingurițele suplimentare etc. sunt considerate consumabile, sunt facturate conform necesarului și pot varia în funcție de numărul turiștilor, gradul de ocupare, perioada medie de cazare per rezervare etc.
Q&A
Contractul de închiriere este semnat de Locator (proprietarul de drept al imobilului închiriat) și de Locatar (persoana/persoanele care locuiesc efectiv în imobil). Totuși, property managerul poate semna, în locul Locatorului, contractul, în baza unei împuterniciri efectuate în prealabil.
Tu, ca proprietar care obține venituri din chirii, ai responsabilitatea de a plăti statului taxe și impozite, care diferă în funcție de sistemul de impozitare ales. Vestea bună e că îți oferim consultanță și suport fiscal atât în ceea ce privește întocmirea declarațiilor de venit, cât și pentru optimizarea fiscală a taxelor și impozitelor aferente veniturilor obținute din activități independente.
După ce semnăm contractul de property management, primești un link individual de gestiune, unde ai acces la:
– informațiile detaliate referitoare la soldul constituit din încasările chiriilor;
– statusul transferului chiriilor;
– toate cheltuielile aprobate și efectuate în proprietate.
Pachetele de property management Kastel Group includ KPM Collect, un sistem care facilitează și simplifică procesul de monitorizare a plăților efectuate de chiriași. Acest lucru este valabil atât pentru chirie, cât și pentru utilitățile aferente fiecărei proprietăți. Bine de știut: chiriașul efectuează plata în baza înștiințărilor de plată lunare, primite de asemenea în aplicația dedicată chiriașilor..
După ce încasăm banii, prin conturile colectoare Kastel Group, direcționăm banii atât către tine, cât și către furnizorii de utilități.
Iată cum s-a îmbunătățit rata de colectare a chiriilor și utilităților, odată cu sistemul KPM Collect, implementat în 2019: începând cu 2020, rata de colectare este de 100%.
Echipa noastră îți ia de pe cap și grija vizitelor periodice 🙂 După ce verificăm starea proprietății, îți trimitem un raport de vizită, însoțit de un set de fotografii care reflectă starea de la acel moment a proprietății.
În ceea ce privește frecvența acestor vizite – e bine să știi că proprietarul are dreptul să verifice lunar imobilul, conform contractului de închiriere Kastel Group.
Cu toate astea, noi nu încurajăm vizitele foarte dese, pentru că ținem la confortul și intimitatea chiriașului. Dar fii fără grijă: ne asigurăm că găsim chiriașul potrivit pentru proprietatea ta, astfel încât să ai încrederea că ți-ai lăsat imobilul pe mâini bune și că nu sunt necesare vizite prea dese.
Poți folosi sumele incluse în pachetul tău de property management doar în anul contractual.
Uite un exemplu: pentru o proprietate administrată, beneficiezi de 500 lei/an – pentru curățenie; și de 500 de lei/an – pentru servicii de reparații și mentenanță.
Mai mult, dacă optezi pentru asigurarea facultativă a proprietății (pe care o închei tot cu Kastel Group), beneficiezi de buget dublu. Astfel, vei beneficia de un buget de 1000 de lei/an – pentru servicii de curățenie, respectiv de un buget de 1000 de lei/an – pentru lucrări de reparații și mentenanță. Concret, dacă în anul curent au fost efectuate lucrări de reparații în valoare de 1500 de lei și o curățenie generală în valoare de 700 de lei, vei achita doar 500 de lei – diferența pentru lucrările de reparație efectuate. Bugetele se resetează în anul următor, astfel că vei avea un nou buget de 1000 de lei – pentru serviciile de mentenanță și pentru reparații; și un buget de 1000 de lei – pentru serviciile de curățenie.
Este responsabilitatea chiriașului să achite integral costurile de reparație sau de înlocuire a bunurilor, dacă acestea au fost deteriorate din culpa sa.
În schimb, costul integral al intervențiilor tehnice, al lucrărilor de mentenanță, al reparațiilor sau al înlocuirii bunurilor intră în responsabilitatea ta, ca proprietar, dacă:
– bunurile și-au atins durata maximă de utilizare;
– intervențiile de reparație/mentenanță au fost necesare din cauza unor defecte ascunse ale proprietății.
După ce primim de la tine aprobările necesare, ne ocupăm în totalitate de gestionarea reparațiilor, a lucrărilor de mentenanță, precum și de cumpărarea pieselor de mobilier, a electrocasnicelor și electronicelor, a obiectelor sanitare și așa mai departe.
Tot ce-ți mai rămâne ție de făcut este să achiți facturile aferente serviciilor prestate, precum și pe cele aferente achizițiilor de care s-a ocupat echipa Kastel.
Te ajutăm noi 🙂 Suntem singura companie de consultanță imobiliară și property management care oferă proprietarilor posibilitatea de plată în tranșe sau sistemul BNPL (Buy Now, Pay Later). Cu alte cuvinte, achităm integral sumele de reparații, respectiv pe cele de achiziții. Tu ai posibilitatea să faci plata facturilor emise fie în sistemul BNPL (în maximum 30 de zile calendaristice), fie în tranșe (cel mult 12 luni). Poți alege să faci plata fie prin transfer bancar, fie apelând la soldurile aferente lunilor imediat următoare.
E bine să știi că echipa Kastel Group poate efectua toate plățile (pentru lucrările de reparație, de mentenanță, pentru taxe și impozite locale etc.) în numele tău, prin sistemul KPM Collect. Sumele vor fi ulterior acoperite fie din soldul existent, aferent chiriilor încasate, fie prin transfer bancar, în cazul în care soldul este insuficient.
Special pentru siguranța ta financiară și pentru liniștea ta interioară am gândit sistemul de administrare Kastel Group. Astfel, prin sistemul KPM Collect, chiriașul achită, împreună cu chiria, o sumă lunară, fixă, în avans. Aceasta din urmă este dedicată plăților aferente furnizorilor de servicii.
În plus, monitorizăm periodic sumele achitate, astfel încât să prevenim acumularea de datorii la utilități.
Hai să discutăm!