Careers

Be a part of the Kastel team

We are people who offer full real estate services to other people – that’s us at Kastel. If you vibe with our approach, have a look at the available positions.

One of them might just be open for you.

Cariere - Kastel Group

Open positions

Accounting | București Junior Accountant +

Printre caracteristicile pe care le urmarim de la colegii nostri:

  • – punem accent pe atmosfera din cadrul echipei, așa că optimismul și vibe-ul pozitiv sunt ca și obligatorii;
  • – abilități de comunicare și organizare foarte bune, atenție la detalii și cifre;
  • – perseverența este o caracteristică necesară în domeniul nostru de activitate, de aceea o cautăm în spiritul fiecărui candidat;
  • – capacitatea de adaptabilitate oricărei situații este importantă în atingerea performanței;
  • – studii în domeniu finalizate;
  • – experiență minim 6 luni în contabilitate primară;
  • – cunoștințe Microsoft Office, Google Tools, aplicații și softuri de contabilitate și client relationship management;
  • – capacitatea de a acumula rapid informații financiar-fiscale, legislative  și particularități economice;

Printre principalale responsabilități, avantaje și beneficii pe care le vei avea sunt:

  • – management operațional: gestionarea documentelor fiscale și a informațiilor financiare atât ale clienților Monetics, cât și ale Kastel Group;
  • – înregistrarea corectă a tuturor tranzacțiilor și te vei asigura de respectarea legislației fiscale în vigoare pe tot parcursul procesului contabil;
  • – suport clienților Monetics;
  • – vei gestiona produsele de inventar și vei emite facturi pentru clienții Kastel Group;
  • – vei monitoriza tranzacțiile din conturile Kastel Group și vei  programa la plată facturile furnizorilor Kastel Group;
  • – vei verifica lunar tranzacțiile efectuate și vei înregistra plățile în rapoartele clienților Kastel Group;

Avantaje:

  • – desfășurarea activității în regim mixt (home-office);
  • – o echipă dinamică, performantă și cu un vibe excelent;
  • – team-building-uri de excepție;
  • – training-uri și cursuri de pregătire profesională;
  • – coaching și suport permanent;

Beneficii:

  • – salariu fix: 4500 – 7000 lei brut (in functie de experienta)
  • – tichete de masă (valoarea maximă)
  • – bonusuri trimestriale de performanță
  • – bonus anual de vechime
  • – decontare transport

Management | București Property Manager+

Printre caracteristicile pe care le urmărim de la viitorii noștri colegi sunt:

  • – capacitatea de a acumula rapid informații despre piață, proprietăți, prețuri și politici comerciale;
  • – abilități de comunicare și organizare foarte bune, atenție la detalii și cifre;
  • – cunoștințe Microsoft Office, Google Drive, aplicații și softuri de management;
  • – punem accent pe atmosfera din cadrul echipei, așa că optimismul și vibe-ul pozitiv sunt ca și obligatorii;
  • – perseverența este o caracteristică necesară în domeniul nostru de activitate, de aceea o căutăm în spiritul fiecarui candidat;
  • – capacitatea de adaptabilitate oricărei situații este importantă în atingerea perfomanței;
  • – abilitățile de negociere și creativitatea sunt mina de aur de care vei avea nevoie;
  • – experiența și deținerea permisului de conducere B nu sunt obligatorii, dar cu siguranță pot face diferența.

Descrierea jobului

Activitatea Kastel Group pe cât de dinamică și complexă este, pe atât de captivantă este. Fiecare zi este unică în felul ei, la fel cum, fiecare client are nevoile sale, de aceea credem că dacă ești în căutarea unui loc de muncă călduț și cu o doză de plictiseală, clar nu acesta locul. Dar dacă îți dorești să te dezvolți atât profesional, cât și personal, să înveți în fiecare zi lucruri noi și iubești să fii partea care rezolvă lucrurile, atunci aici este locul potrivit.

Printre principalale responsabilități, avantaje și beneficii pe care le vei avea sunt:

  • – gestionarea portofoliului de proprietăți și dezvoltarea acestuia;
  • – analize comparative de piață;
  • – realizarea planului de marketing pentru fiecare proprietate listată;
  • – staging proprietate (analiză și propuneri de îmbunătățire a proprietăților);
  • – identificare furnizori servicii și monitorizare achiziții piese mobilier, accesorii, electronice și electrocasnice;
  • – stabilirea și efectuarea vizionărilor cu potențialii chiriași, respectiv cumpărători în urma calificării acestora;
    – negocierea tarifelor de închiriere, respectiv a prețurilor de vânzare ale proprietăților;
  • – redactarea contractelor de închiriere și negocierea clauzelor contractuale;
  • – monitorizarea procesului de vânzare și parcurgerea tuturor pașilor necesari, inclusiv suport post-vânzare;
  • – asigurare suport cumpărătorilor pentru asigurarea locuințelor și obținerea creditelor ipotecare;
  • – suport clienților care solicită închirierea unui autoturism prin Kastel Mobility.

Avantaje:

  • – portofoliu de proprietăți deja existent pe baza căruia te poți dezvolta;
  • – o echipă dinamică, performantă și cu un vibe excelent;
  • – team-building-uri de exceptie;
  • – training-uri de pregătire profesională;
  • – coaching și suport permanent.

Beneficii:

  • – salariu fix: 4500 – 8000 Lei (brut) în funcție de experiență
  • – comisioane de succes: 4000 – 15.000 lei/lună în funcție de rezultatele individuale
  • – tichete de masă (valoarea maximă legală)
  • – decontare transport plus acces auto în funcție de disponibilitate
  • – bonusuri trimestriale și anuale de perfomanță;
  • – implicarea și perfomanța îți vor aduce posibilități enorme de dezvoltare profesională și creștere a veniturilor personale.

Management | București Agency Manager+

Printre caracteristicile pe care le urmărim de la colegii noștri sunt:

  • – capacitatea de a acumula rapid informații despre piață, proprietăți, politici comerciale și particularități tehnice;
  • – abilități de comunicare și organizare foarte bune, atenție la detalii și cifre;
  • – cunoștințe Microsoft Office, Google Tools, aplicații și softuri de client relationship management;
  • – punem accent pe atmosfera din cadrul echipei, așa că optimismul și vibe-ul pozitiv sunt ca și obligatorii;
  • – perseverența este o caracteristică necesară în domeniul nostru de activitate, de aceea o cautăm în spiritul fiecărui candidat;
  • – capacitatea de adaptabilitate oricărei situații este importantă în atingerea performanței;
  • – abilitățile de negociere și creativitatea sunt mina de aur de care vei avea nevoie;
  • – experiența și deținerea permisului de conducere categoria B;
  • – limba engleză minim B2;

Descrierea jobului

Activitatea Kastel Group pe cât de dinamică și complexă este, pe atât de captivantă este. Fiecare zi este unică în felul ei, la fel cum, fiecare client are nevoile sale, de aceea credem că dacă ești în căutarea unui loc de muncă călduț și cu o doză de plictiseală, clar nu acesta este locul tău. Dar dacă îți dorești să te dezvolți atât profesional, cât și personal, să înveți în fiecare zi lucruri noi și iubești să fii partea care rezolvă lucrurile, atunci aici este locul potrivit.

Printre principalele responsabilități, avantaje și beneficii pe care le vei avea sunt:

  • – supervizarea operațiunilor zilnice ale agenției;
  • – asigurarea respectării standardelor de servicii și procedurilor interne;
  • – dezvoltarea procedurilor interne pentru buna desfășurare a activității;
  • – recrutarea, formarea și managementul colegilor din subordine; 
  • – motivarea intrisecă și extrinsecă a echipei și dezvoltarea capacităților membrilor acesteia;
  • – dezvoltarea portofoliului de clienți și participarea activă în procesul de tranzacționare a proprietăților;
  • – asigurarea respectării legilor și reglementărilor în tranzacțiile imobiliare și a activității agenției;
  • – coordonarea departamentului de property management și vânzări;
  • – monitorizarea satisfacției clienților; 
  • – dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing în relație directă cu angajații interni și furnizorii de servicii de marketing;
  • – gestionarea bugetelor de marketing, achiziții și operaționale;
  • – furnizarea de rapoarte periodice cu activitatea agenției și ale angajaților din subordine, inclusiv rapoarte financiare și analize de piață;
  • – asigurarea respectării reglementărilor legale și adaptarea practicilor în consecință;
  • – asigurarea clienților unor serviciu de calitate pentru toate părțile implicate;

Ce ne dorim de la tine?

    – experiență semnificativă în imobiliare, cu accent pe tranzacții în reprezentare exclusivă și property management;- abilități puternice de management și leadership;
    – cunoștințe solide despre piața imobiliară, legislație și tendințele actuale;- abilități excelente de comunicare, atât în relațiile interne, cât și externe;
    – orientare către atingerea obiectivelor stabilite și depășirea lor;
    • – abilitatea de adaptare rapidă la schimbările din piață și la cerințele clienților;

Avantaje:

  • – o echipă dinamică, performantă și cu un vibe excelent;
  • – team-building-uri de excepție;
  • – training-uri și cursuri de pregătire profesională;
  • – coaching și suport permanent;

Beneficii:

  • – salariu fix: 10.000 – 17.000 lei brut (in funcție de experiență)
  • – bonusuri trimestriale de performanță
  • – bonus anual de vechime
  • – tichete de masă (valoarea maximă admisă)
  • – decontare transport plus acces auto în funcție de disponibilitate

Management | București Facility Manager +

Printre caracteristicile pe care le urmarim de la colegii nostri:

  • – capacitatea de a acumula rapid informații despre piață, proprietăți, politici comerciale și particularități tehnice;
  • – abilități de comunicare și organizare foarte bune, atenție la detalii și cifre;
  • – cunoștințe Microsoft Office, Google Tools, aplicații și softuri de client relationship management;
  • – punem accent pe atmosfera din cadrul echipei, așa că optimismul și vibe-ul pozitiv sunt ca și obligatorii;
  • – perseverența este o caracteristică necesară în domeniul nostru de activitate, de aceea o cautăm în spiritul fiecărui candidat;
  • – capacitatea de adaptabilitate oricărei situații este importantă în atingerea performanței;
  • – abilitățile de negociere și creativitatea sunt mina de aur de care vei avea nevoie;
  • – experiența și deținerea permisului de conducere categoria B;
  • – limba engleză minim B1-B2;
 

Descrierea job-ului

Activitatea Kastel Group pe cât de dinamică și complexă este, pe atât de captivantă este. Fiecare zi este unică în felul ei, la fel cum, fiecare client are nevoile sale, de aceea credem că dacă ești în căutarea unui loc de muncă călduț și cu o doză de plictiseală, clar nu acesta este locul tău. Dar dacă îți dorești să te dezvolți atât profesional, cât și personal, să înveți în fiecare zi lucruri noi și iubești să fii partea care rezolvă lucrurile, atunci aici este locul potrivit.
 

Printre principalele responsabilități, avantaje și beneficii pe care le vei avea sunt:

  • – management tehnic: preluarea problemelor tehnice apărute în proprietățile administrate, de la identificarea și alocarea personalului tehnic necesar, achiziția materialelor necesare, monitorizarea lucrărilor și până la verificarea și închiderea lucrărilor;
  • – suport tehnic chiriașilor pentru situațiile ce nu necesită intervenția unui specialist;
  • – predarea și preluarea proprietăților închiriate, inclusiv training chiriașilor noi pentru utilizarea corespunzătoare a bunurilor din proprietate;
  • – achiziții de servicii, materiale, mobilier, electrocasnice, electronice și produse de staging;
  • – negocierea și monitorizarea prețurilor de achiziție;
  • – suport clienților Kastel Group care solicită închirierea unui autoturism prin Kastel Mobility;

Avantaje:

  • – desfășurarea activității în regim mixt (home-office);
  • – o echipă dinamică, performantă și cu un vibe excelent;
  • – team-building-uri de excepție;
  • – training-uri și cursuri de pregătire profesională;
  • – coaching și suport permanent;

Beneficii:

  • – salariu fix: 7000 – 10.000 lei brut (in functie de experienta)
  • – bonusuri trimestriale de performanță
  • – bonus anual de vechime
  • – tichete de masă (valoarea maximă)
  • – decontare transport plus acces auto în funcție de disponibilitate

Management | București Social Media & Community Manager+

Printre caracteristicile pe care le urmarim de la colegii nostri:

  • – capacitatea de a acumula rapid informații despre brandurile Kastel Group, piață, furnizori, clienți și politici comerciale;
  • – excelente abilități de comunicare verbală și scrisă, organizare foarte bune, atenție la detalii și cifre;
  • – cunoștințe Microsoft Office, Google Drive, aplicații și softuri de management;
  • – punem accent pe atmosfera din cadrul echipei, așa că optimismul și vibe-ul pozitiv sunt ca și obligatorii;
  • – abilitatea de a comunica în funcție de tone of voice-ul fiecărui brand;
  • – capacitatea de adaptabilitate oricărei situații este importantă în atingerea perfomanței;
  • – abilitățile de negociere și creativitatea sunt mina de aur de care vei avea nevoie;
  • – foarte bune cunoștințe despre platformele de social media, algoritmi și modalități de creștere a engagementului;

Descrierea job-ului

Activitatea Kastel Group pe cât de dinamică și complexă este, pe atât de captivantă este. Fiecare zi este unică în felul ei, la fel cum, fiecare client are nevoile sale, de aceea credem că dacă ești în căutarea unui loc de muncă călduț și cu o doză de plictiseală, clar nu acesta locul. Dar dacă îți dorești să te dezvolți atât profesional, cât și personal, să înveți în fiecare zi lucruri noi și iubești să fii partea care rezolvă lucrurile, atunci aici este locul potrivit.
 

Printre principalele responsabilități, avantaje și beneficii pe care le vei avea sunt:

  • – setezi și implementezi campanii de social media aliniate cu brandul și strategia de marketing;
  • – analizezi trendurile pieței;
  • – redactezi conținut potrivit atât din punct de vedere SEO, cât și pentru un engagement foarte bun;
  • – răspunzi la comentariile userilor, mesaje directe și recenziile clienților în timp util;
  • – organizezi și participi activ la evenimente dedicate construirii comunității Kastel Group și brand awareness;
  • – gestionezi relația cu persoanele externalizate și colegii din echipă (copywriter, content creator, property manager, PR, grafician etc) în vederea construirii și implementării strategiilor de marketing;
    – studiezi în mod permanent noutățile din domeniu;
  • – construiești comunități și dezvolți grupurile de facebook aferente;
  • – monitorizezi rezultatele din social media, website, newslettere, SEO, campaniile de tip paid media etc;
  • – optimizezi și automatizezi procese;
  • – identifici idei out of the box pe care să le propui echipei și pe care să le implementezi;

Avantaje:

  • – posibilitatea de a te dezvolta și lucra în mai multe domenii de activitate, toate sub același angajator (Kastel Group, Monetics, Nomadia Bootcamps, Neo Days, Fundația Kastel);
  • – o echipă dinamică, performantă și cu un vibe excelent;
  • – team-building-uri de exceptie;
  • – training-uri de pregătire profesională;
  • – coaching și suport permanent.

Beneficii:

  • – salariu fix: 5500 – 12.000 Lei (brut) în funcție de experiență și de atribuțiile stabilite și asumate;
  • – abonament premium clinică privată;
  • – tichete de masă (valoarea maximă legală);
  • – decontare transport plus acces auto în funcție de disponibilitate;
  • – bonusuri trimestriale și anuale de perfomanță;
  • – implicarea și perfomanța îți vor aduce posibilități enorme de dezvoltare profesională și creștere a veniturilor personale.

Does Kastel look like the team for you?

Apply here and let’s get
to know each other!



    Flexibilitatea si Adaptarea - Valorile Kastel Group